Nagin Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Skal lakke frontfangeren men sliter med å finne ut hvilken nyanse det skal være. har ikke noen lapp i motorrom eller noe Calypsorot 252/ takker for svar
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 da må du ta med vognkort å sjekke på din nermeste BMW forhandler. Men ska stå på en metallplate i motorrommet å hvis jeg ikke tar helt feil EDIT..tror ikke det står på den metallplate likevel.. Mulig noen andre som vet??
Nagin Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Nærmeste BMW forhandler er 1,5 time unna så det blir litt drøyt Sendte e-post til Sulland for og få utstyrsliste men der sto det bare Calypsorot 252 gitt
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ok. Men du trenger ikke å DRA dit. Holder vel å ringe dem å oppgi reg nr vil jeg tro
Nagin Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 hehe, nei nei. har nokk prøvd skal du se men elendi serviceinnstilt han som tok telefonen såå men vil nesten tro det er andre med e36 i denne fargen ? 92 mod om det skulle ha noe å si.
Glenno Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Finner nok fargekode som nevnt over. Calypsorot 2 har enda mørkere farge enn 1. Beste er uansett få fargehandler til legge på farge analyse kort får å få riktig analyse av din farge.
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Nagin skrev: hehe, nei nei. har nokk prøvd skal du se men elendi serviceinnstilt han som tok telefonen såå men vil nesten tro det er andre med e36 i denne fargen ? 92 mod om det skulle ha noe å si. Er litt usikker på det med nyansen. men jeg tror nok det kan variere fra bil til bil. Er ikke sikkert en annen E36 med samma farge har den samme nyansen. men du kan jo også sjekke om det er et lakkverksted i nærheten av deg som scanner..enkelte lakkverksted tror jeg kan scanne fargen og finne ut farge hvis ikke kan du jo bestille opp lakkmerket som mangler i motorrommet å se hva som står på det
Nagin Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Bestille oppigjenn lakkmerket tror jeg ikke hadde vært så dumt nei takker for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå