Mr.Silver Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Jeg har FK rundtom på min E30 firedørs.. Jeg har kun justering bak. Det er bare en liten klump som ligger under fjæren. Men er kjempe fornøyd med FK settet... Det er jævlig stivt, men det tar jeg som ett pluss
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Jeg også hadde fk på den forrige e30en min, var litt mykt synes nå jeg. Hadde supersport på e36en å det var stivere. Spax og k-sport har jeg også hadde og det er stift og fint
e30 tic Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 grunnen for at eg spør er at eg har et ikke alt for mye brukt fk sett stående på en annen e30,dette er det også tuv papirer på. justerbart forran og bak, men bare coilovers forran, mener det er det billigste justerbare settet til FK 9-10000.- eg syns det var litt "dabbete" er det løse demperinnsatser i disse forran slik at jeg kan stappe nedi nye bilstein feks?
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Stemmer, det var mitt også. fordelen er jo seff at der er tuv papirer. Planen min er og vise bilen med senkefjører og få d i vognkort åsså sette på k-sport igjenn så om jeg blir stoppa av purken ser ikke de om det er bytta til coilovers igjenn så lenge det står senkesett i vognkorte
e30 tic Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Stemmer, det var mitt også. fordelen er jo seff at der er tuv papirer. Planen min er og vise bilen med senkefjører og få d i vognkort åsså sette på k-sport igjenn så om jeg blir stoppa av purken ser ikke de om det er bytta til coilovers igjenn så lenge det står senkesett i vognkorte ok, men gikk det å bytte dempere i di, eller må eg bytte heile beinet då? føles ikke helt fornuftig å kjøpe et nytt sett når eg allerede har et, å kjøre med senkefjærer bir kansje litt dumt det og
leif harald Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 stemmer, men gokjenner den med senkefjører (får senkesett i vognkort) så bytter over igjenn til k-sport. Nei det gikk ikke ann og bytte demper.
e30 tic Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 stemmer, men gokjenner den med senkefjører (får senkesett i vognkort) så bytter over igjenn til k-sport. Nei det gikk ikke ann og bytte demper. ok takker. tenke tenke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå