arnti1 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hei. jeg har enn e30 325 som jeg bygger turbo på. har noen hull i gasspjeldet som jeg skal "blende" i gjenn.. den eine skal jo til bremsekraftforsterkeren.. hva pleier folk å gjere her?
arnti1 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 ok.. men den ene skal vell gå til bremsekraft..... keffor enn e det? den på frammsiden av gassbjeldet eller bak?
endre88 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 ja di 2 småe e til bremse kraft på motsatt side et huld til tomgangs reg og det andre kan du bare blinde for når du skal kjøre over trykk så må du fjerne røret fra gasspjeldet til toppdekselet bare til og sitte på et filter på topp dekselet og vann det som går inn e ikke nødvendig
Fixfax Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Er det ikke noe poeng og la kjølevannet gå igjennom spjeldet? lurer på dette jeg
endre88 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 jo varmer jo opp spjeldet hehe men funker fint uten
Fixfax Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 De er vel for at spjeldet ikke skal fryse om vinteren?
endre88 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 stemmer men det har ikke eg hvert borti enno så eg sviste igjen allt det der hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå