PK Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Legger ut min samling av bmw blader for salg, da jeg ikke har plass til dem lenger og har innsett at jeg ikke kommer til å lese dem på ny. Skal få skrevet nøyaktig hvor mange jeg har av hver type, men her er en foreløpig oversikt. TotalBMW: 4-5 komplette årganger opp til september/oktober 2009 og noen sporadiske før dette. PerformanceBMW: 3-4 komplette årganger opp til september/oktober 2009 med ett blad som mangler desverre, og noen sporadiske før dette. BMWCar: 3-4 komplette årganger opp til september/oktober 2009 og noen sporadiske før dette. Vil ha 1250kr for hver type blad. Kan eventuelt selge alt for 3500kr og vil da også legge ved en bunke med diverse Fahrfreude blader. Bor i stavanger området, hverken sender eller leverer så kjøper må eventuelt hente dette selv hos meg. TLF: 938 73 934 E-Post: perkrs@hotmail.com Mvh, PK Schieldrop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 sender ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Nei, i utgangspunktet ikke. Tror ikke det blir lønnsomt for kjøper heller, for blader veier utrolig mye i slike mengder. Ved liten lokal respons vil jeg vurdere å sende, og vil da veie bladene og få en pris hos Bring eller DHL eller lignende... Kan for øvrig legge til at 99% av bladene er dønn støkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan selge alt i sammen for 3000kr ved rask avhenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Må bort! Ny pris 2500,- for alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå