_AleX_ Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hei. Passer den fangeren 90` prefacelift cab med org baksjermer ? PAssform bra ?
Spiritus Sancti Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Iom at du ikke har m3 skjermer går den jo på utsida. Men iom at dette er glassfiber er det jo ikke noe problem å fikse den til så den passer:)
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Drar i militæret om ei uke. Da må den evt bli henta, eller så beholder jeg den selv.
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Drar i militæret om ei uke.Da må den evt bli henta, eller så beholder jeg den selv. Nei da, jeg kan levere den jeg, Få fiksa bilde du.
Stian_B Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 bilde av fangeren innvendig? hvor i det grønn skal du? drar til stavanger på tirsdag... hehe
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Kan ta et i morra.. Drar til stavanger selv på tirsdag! Skal møte opp klokka 0800 på onsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå