andreee Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Heisann Sensorer som luft ovann temp , Vanntempen kan den kobles inn i noe orginal hull ? Luft tempen kan det kobles på noe orginal hull eller må det lages og evt hvor er det bra å ha det ? På min forrige lagde jeg bare hull i innsugsslangen og limte det fast. Div kobling av ledninger og sånt skal jeg bruke noe av det orginale? Kan jeg demontere alt av det orginale ledningene som gikk til stikket på ecuen? mvh a
Fixfax Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Vanntemp er den blåe som sitter på termostathuset, luft temp skal inn så nærme spjeldet som mulig, må selv finne en løsning til hvordan feste den. Du må bruke den runde kontakten som står rett ved sikkrings boksen, kansje lurest og splitte isolasjonen og følege hver enkelt ledning, så slipper du og stuke med koblings skjemaer osv. 1 av de skal til startern, 1 av dem skal til bensinpumperele, 1 av dem til starter, 1 av dem til dynamo, 1 av dem til den andre (brune) føleren på termostathuset og 2 av de til oljenivå føleren i bunnpanna. Laga en liten liste til meg selv, siden jeg bare kutta av hele, noe som i grunn ikke var så veldig smart, kan sende denne lista til deg på pm om jeg finner den
Fixfax Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 her er det litt info om den runde kontakten ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå