slippz Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Da har bwm'n fått rulla seg litt i grøfta, å har tatt vare på det som reddes kan. 1 Stk frontfanger med lister(Ny sommer 09), Lister til bakfanger, 1 par grill nyrer,Vinterdekk på alufelg 16", micheline alpine dekk, ny forrige sessong. Garanterer ikke for at felgene fortsatt er i god nok fattning, men 3 dekk står fortsatt med full luft på felg, 1 dekk står uten luft. Men misstenker bare at dekket har vrengt seg. 18" Rial Felger 225/45, maxxis vectra dekk. Kjøpt ny sommer 09, kun to små kanter, hvor den ene nesten ikke er synlig. Frontfanger er vist på samme bilde som sommer felgene, mene sener blitt lakkert rød, men skall grunnes og klar gjøres før salg. Bedre bilder kommer snart Alt av deler/felger kan byttes i en gammel bmw, uavhengi av hvordan serie, så lenge det er 1800 eller større. Dårlig lakk er ikke noe problem, så lenge motor og driv verk er i god teknisk stand. Priser: Rial 18" - 6500,- (Kostet rundt 12.000 ny) Orginal front fanger - 1000,- ble gjort igjenom foriskring men har sett den som ny pris til 3000,-+. Nyrer - 150,- stk. Underkant av 800 ny pris. Mega felger 16" m/dekk som overnevnt. 700,- grunnet uvist stand. dype spor i dekkene. Lister bak fanger - 100.- Delene befinner seg i Trondheim! Flere bilder : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=138010
JIMVP Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 lå ikke denne bilen på autodb en stund? mener å ha sett denne før du har vel tilfeldigvis ikke armlene i bilen?
slippz Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 lå ikke denne bilen på autodb en stund? mener å ha sett denne før du har vel tilfeldigvis ikke armlene i bilen? Jo, den lå der fram til den rulla rundt Er alt jeg har igjen av den, hadde ikke noe plass å la den stå. Så måtte demontere det jeg rakk hos skrap handeln.
JIMVP Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 lå ikke denne bilen på autodb en stund? mener å ha sett denne før du har vel tilfeldigvis ikke armlene i bilen? Jo, den lå der fram til den rulla rundt Er alt jeg har igjen av den, hadde ikke noe plass å la den stå. Så måtte demontere det jeg rakk hos skrap handeln. åh.. det var synd da.. hvor skrota du den da?
slippz Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Den ble skrota på øysand bildemontering
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Hva er prisen på 16" vinterfelgene? Og var det denne bilen som var av vegen i Storlien?
slippz Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 700,- med dekk, så fram til at jeg sjekker de for kast. Var nok den som gikk rundt på Storlien ja
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 700,- med dekk, så fram til at jeg sjekker de for kast. Var nok den som gikk rundt på Storlien ja Ok. Håper det gikk bra med dere som var i bilen da. Syns jeg husket det sto noe om personskade i artikkelen?. Men er intressert i hjulene jeg. Selger du de for 500.- ved raskt salg?
slippz Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 ja, du kan jo slå på tråden imorgen. Mest sansynlig ledig hele dagen. 93227749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå