e30 skrensebil Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Halllaa! jeg lufter cluchten på samme måte som med bremsene men det ser ikke ut som cluchten får no veske.... noen som vet hvor den henter veske fra? den henter vel fra bremsevesketanken men jeg ser ikke no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Sist jeg lufta clutch så er det på samme måte som å lufte bremser. Clutchen skal ha egen tank,må være separerte systemer tillfelle lekasjer.Regner med den sitter på torpedoveggen din så og si rett over bremsepedalen et sted.( i motorrommet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Det er en Lada Niva eller? Jeg setter trykk på beholderen fra hjulet med en sånn enmannslufter. klyver under og åpner\lukker, til det er fritt for luft. hva er grunn til at du lufter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 skrensebil Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 jeg får ike motstand i clutchen uansett hva jeg gjør nå xD på bremsekraftforsterkeren sitter det 3 utganger under tanken til bremsene men er det noen som vet hvor clutchen henter fra? jeg finner ikke no utgang til den:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Du mister clutch før bremser, ergo er clutch det høyeste punktet. igjen: hvorfor lufter du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 chlutchen hentert veska fra same beholder som bremsene, vertfall på e34. altså der du fyller på bremsevæske lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 skrensebil Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 ordna seg folkens tanken var litt defekt så fixa ny:) alt funker fint nå etter jeg fikk lufta litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå