kvammis Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Heisann. Selger nå min 318i. Det er skilter på den og bilen har vært i daglig bruk til jeg kjøpte ny. Men ser nå at den skulle ha vært på eukontroll. Feil jeg vet om: - Hjullager høyre forran og venstre bak. - Rust kanaler, gulv forran og innerskjerm h. bak. - Olje svetting fra bunnpanne. - Sprekk i en hovedlykt. - Effektanlegg hele veien 1 av 2 potter er tømt. Bråker.. Den er lakkert svart matt av forrige eier, ikke noe glansbilde akkurat. Men ser grei nok ut. Sommerfelger er ikke med, og det er facelift front på den nå Den er også chippet og forrige eier snakket noe om trimkammer og men det vet jeg ikke noe om. 7000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 byr 4000 henter i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Vurderer denne svært sterkt! Har du bilen enda? Skal selge 525iaen min og skal da ha en e30 til pendling Noe annet gale med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Kommer ikke på noe annet i farten nå nei.. Skal se om jeg får den inn til eu snart så man kan få en mangellapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Gratulerer Var det du som eide den når den sto utenfor årstad vgs forresten? Så den et par ganger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Ja var innom der en dag i uken en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Åå lærling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå