sonic Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hei. Under kjøring stoppet plutselig bilen min, rett og slett døde. Skjedde ingenting i forkant (hosting, nøkking..osv) Har prøvd alt nå, og kommet frem til at det ikke er gnist i tennpluggene. Sikring(er) er ok. Bilen er en E34 520i M50 sedan. Mvh sonic
skjæra Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 lykke til sier jeg til deg da.. bilen min starta plutselig ikke å etter det har den vært død i over en mnd å to verksteder har ikke funnet feilen..
hanskr Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 testa med ny coil ? kansje hjernen kan være gåen `?
sonic Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Skal på verksted i morgen og ta diagnosetest (eller hva det heter), i håp om å finne feilen.
sapphire Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 lån en hjerne å test det først, det er 6 coiler på denne så ikke tenk på de. Alle går ikke likt.
hanskr Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 lån en hjerne å test det først, det er 6 coiler på denne så ikke tenk på de. Alle går ikke likt. mhm, tenkte ikkje på att dei ikkje ryk samtidig
///MPower Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 jeg vil tro det er veivaksel sensor som er gåen.
sonic Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Bilen står nå på verksted, etter mange timer skruing uten resultat fra min side. Fikk høre idag at jeg skal prøve å bytte reléet (farge blå) til bensinpumpa. De hadde skjekket pumpa, og den fungerte. ...Så da er BMW forhandler neste steg!
///MPower Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 det beste er en diagnose, har du sjekket veivsensor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå