ketil74 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Bilen har bra med strøm men starteren går ikke rundt.Hørte noe releer som "klikket" men etter et par forsøk så ble det stilt fra releene også.Også luktet det brent ved starteren.Er starteren gåen eller noe med elektronikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 skjekk-!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan være gåent innslag til startmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandrto Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei,sikkert starteren som har blitt gåen,,kjøp en brukt overhalt m garanti. vært med på samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Tror KOED tok 1200,- for en splitter ny startmotor til min E36. Brukt startmotor tok de ca 800,- for på skraphandelen. Den hadde gått 240000km. Så du ser selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 mulig att ein av børstane heng, slik att startaren får for lite straum, prøv å kakke til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 takker fo alle svar,skal prøve ut endel ting idag.så legger jeg ut her hva som var feil hvis jeg finner det ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå