iNthe Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hei. Etter endt prosjekt selger jeg videre min hilti pr 25 laser m/mottaker Dette er noe av det beste man får innen roterende laser. Den er 4 måneder gammel, og er behandlet veldig bra. Leveres selvfølgelig med bæreveske, mottaker samt manualer. Kan også selge med en 4m målestokk og tripod (stativ) om ønskelig. Laseren brukes til så mangt, kan nevne at den er kjempegrei ved støping og avretting av betonggulv. Samt finplanering med maskin eller for hånd i anleggsvirksomhet. Den fungerer også som fall-laser, som kan brukes for å få fall på grøfter + annet Laseren kan også "legges på siden" og gi deg loddrette laser-streker på vegg. Bare fantasien setter grenser for bruk. Mottakeren fungerer også som fjernkontroll. Nypris er mellom 17 og over 20 tusen. Så jeg ser for meg en pris rundt 10, eventuelt normale bud. Folk som kjenner til merket hilti vet at dette TÅLER pisk, regn, søle og konstant tøft bruk. http://www.hilti.co.uk/holuk/modules/editorial/edit_singlepage.jsp?contentOID=131989
Skage Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Den der kunne jeg hatt bruk for i maskin firmaet jeg har starta.....åpner med bud på 6k jeg da
iNthe Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 bud på 7500 mottat. men føler det er litt lite :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå