SpantoX Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Var på eu-kontroll i dag og fikk mangel på rust i innfestninger til bærearm høyre side bak, heter det travers kanskje?! Er det noen som har det liggende? 98 mod vist det har noe og si Helst mail ellers sms: nicolai_medik@hotmail.com 90945064
AlXz Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Er det selve gulvet/karosseriet som er skadet?? Mulighet for å fikse noe bilder kanskje?
SpantoX Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 har ikke løfte bukk så blir ikke lett og få tak i bilder. Søk på dette delenr på www.gsbildeler.no: 33311092625 tror kanskje det kan være den der. Men er ikke sikker.
AlXz Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Etter det du beskriver i første post høres det mer ut som det er innfestningen i karosseriet/gulvet som er dårlig? Om det er delen du skrev delnr til, så har jeg den + alle andre bakstillingsdelene som kan skrus løs.. Får ikke jekka den opp bak og sett da..?
SpantoX Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 han som tok eu kontrollen nevnte noe som het travers så jeg tror det er den, jeg kan ringe dit i morgen og høre. Jekken min tok kvelden sist jeg brukte den :s
SpantoX Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Da har jeg funnet det ut, det er travers, den jeg skrev delenr til. Var ikke i karroseri. Send meg PM med pris vist du har den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå