mrmpower Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jeg er spent på hvordan den blir og NÅR den kommer, er det noen som vet når den blir sluppet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Neste vår tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Vi går tilbake til sånn det var før, release på våren. Sånn ca da man akkurat har lagt om sommerhjula og det begynner å rykke i høyrefoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Off. det er for dårlig. Har ventet på at denne skal komme ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 woæææ, det er en stund til da har gledet meg fra den siste runden jeg kjørte på våler i sommer håper jeg får se bilen min på en sladd eller to på filmen får bare "glemme" filmen i noen mnd`er, så slipper jeg og glede meg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 hadde også håpet på at den skulle komme ut nå!"!! Sender mail til gatebil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 hadde også håpet på at den skulle komme ut nå!"!! Sender mail til gatebil nå. Kan jo lage en kampanje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 hadde også håpet på at den skulle komme ut nå!"!! Sender mail til gatebil nå. Kan jo lage en kampanje alle bare: FÅ UT FILMEN FÅ UT FILMEN FÅ UT FILMEN det ble jo heller en demonstrasjon det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Den er ikke ferdig da 2009 filmen har vært ment å komme ut våren 2010 helt ifra første dag med opptak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå