thorbis Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 har bygget om en slik bil men får ikke liv. har koblet om det meste av ledninger og prøvd både og koble forbi rele til automaten og de toi ledningene som går inn på girvelgeren slik at den står i park. er det noen som har noe info om detta hadde det vært helt konge. har både strøm fram til starter og jeg får strøm fram til innslaget, men den vil ikke kjinne. har testet starter og den er iorden. har også sammenlignet starteren som sått på motoren med automat kasse med den som satt på den med manuell og disse er helt like. har også montert svinghjul osv fra e30 325 med tenning og giver på girkassa. mvh
D.Toft Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 har du byttet om på + og - på starteren? jordet motor? jording på batteri er ok? hadde du motoren utav bilen når du bygget om? satt alt på plass igjen?
thorbis Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 ja alt er på plass. og alle jordinger er på plass. motorn var ute ja , men alt er satt sammen igjen slik det var.
steine89 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Prøv og koble den ledningen som er blå/gul, og går til girvelgeren til straum. Skal høyre at eit rele slår inn, og då skal den kjinne
hanskr Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 ikkje dum denne tråden her, skal følge med, så veit eg kva eg må gjere/ ikkje skal Håper du finner feilen
gisse Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 noen som kan ta noen bilder av dette, sliter max på dette, men er e36 med 2,5 lednings nett, samt hvordan man kan få ryggelys til og fungere,
thorbis Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 har kobla den til strøm og rele klikker, men får fortsatt ikke kjinnet. driver og skal ta noen telefoner til en som kan dette godt så skal si ifra hvis det blir noe hell.
gisse Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 jeg satt inn stikka til automat i pluggen i bilen, da fikk jeg satt den til park, kinnet motoren går rundt, bensin bumpe rele slår ikke inn, koilene får ikke signal, heller ikke dysene, når vi kobler til pc så står det at +batt eror, håper noen har no tips, tar det opp i denne tråden siden vi er endel som slitter med dette,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå