_Mayhem_ Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Hei Lurer på om toppen skal etterdras på m50 etter toppakningsskifte?
Breitling Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Nei, skal kun dras til med de verdier som står i manualen din. Ikke noe etter varmkjøring
_Mayhem_ Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 hmm.. da har enten de som plana toppen gjort noe galt, eller så veit ikke jeg. den holder hvertfall ikke tett, kjølevann i plugghull....
gatebil76 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hadde samme med min m50. planet og ny pakning. gikk rufsete på kald motor ved oppstart og mistenkte lekasje. ettersttrammet med 90grader ekstra og helt fint og ingen forbruk.. men jeg har ikke orginal pakning. 2.5 mm kobber pakning.. den er nok noe mykere vil jeg tro.. uansett værd å prøve før evt demontere igjen
jensemann23 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 hvor er vannet sier du? I sylinderen? Eller over tennpluggen der coilene sitter nedi? Hvis det er på sistnevnte sted , så er det ikke toppakningen som lekker hvertfall. Vannet kan ikke komme seg forbi tennpluggen.
_Mayhem_ Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Vannet kommer i plugghull til coil 4 og 5, dette kom tydeligvis i fra ei tett drennering. men det ryker hvit fra eksosen på tomgang? sprekt topp?
Azeton Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Kan være sprekt topp ja.. skal ikke være nødvendig og etter dra toppen. Men har du funnet ut hvorfor det ligger vann i plugghull?
_Mayhem_ Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 ja, har det. var ei tett drenering. Vil jeg finne ut om toppen er sprekt med en komp-test?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Kan prøve, men sjekk også med sylinder-lekkasje tester.
_Mayhem_ Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 har 10-11 bar ved komptest. på samtlige sylindre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå