frank@nereid21.com Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Utrolig bra prosjekt selges. På papiret 1993 530i - teknisk 1995 540i. Meningen var at et spesialverksted skulle gjøre jobben med papirer og teknisk m visning for nytt vognkort til 540i. Alt ble gjort, men ved besøk hos tilsynet for 1 år siden ble det oppdaget at dette da ville dra med seg en betydelig avgiftskostnad. Tabbe fra ikke navngitte..(!!) Bilen ble EU-godkjent og skal ikke vises igjen før mars 2011. Se annonse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20113770 Send e-post til: fro@parat.no eller frank@nereid21.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 det skal da ikke være avgiftsøkning på dette når bilen er eldre enn 10 år i norge! er bilen bruktimportert ? når isåfall? det skal ikke være avgift på ombygging vel? bortsett fra timer hos BT og nytt vognkort man kan jo fortsatt forsikre den som 530i mens det står godkjent ombygget til 540i i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank@nereid21.com Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen ble tatt inn i 2000. Så det lar seg gjøre i løpet av neste år. Jeg har ikke mulighet og ork til å mekke samtidig som jeg bruker bilen til kjøring rundt i hele sørnorge på kundebesøk. Har to harleyer som ønsker litt mekking og vedlikehold i vinter og da faller prioriteringen noe bort kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank@nereid21.com Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Må desverre korrigere meg selv her. Tok en titt i vognkortet igjen. Det var nok februar 2001 ja.. Derfor må ev ny eier vente litt over ett år. Fordelen slik den er satt opp nå er jo lavere forsikringspremie.. Det er da noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg