Inline six Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Har sjekka litt om speedon og ja det er nokk et M5 instrument fordi det er bare M5 som har gradering til 300km/t og M symbol. 535 skal ha gradering til 260km/t originalt.
snes Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Snodig det der. Et eller annet som har foregått da. Kommer du til å ringe vegvesenet for info? Rart at han var så og si blank på historikk...
Inline six Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Ja skal prøve å finne ut mer. Grunnen til at han har senkefjærer bare foran er fordi de ikke passer på støtdemperne bak som er nivådempere, så må bytte til dempere uten nivåregulering først da. Gynger vell som en gammel cadillac bak nå siden nivåreguleringa er frakobla pga. avrusta rør
Inline six Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Fikk melding fra eiern nå om at den var solgt. Jeg som skulle ta den nærmere i øyensyn i morgen Jaja det er flere fisk/BMW i havet
snes Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Se der ja. Han sa på telefon at førstemann med penger fikk bilen. Litt dårlig gjort siden dere hadde avtalt møte. Han kommer vel ikke hjem før i morgen uansett?! Får fortsette letingen...
Raymond Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 25mil er vell ikke langt for og finne en bil som kanshe kan være drømmebilen..
A.Teserud Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 dette er min gamle bil. som jeg har i avataren min. samme skilt nr ser du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå