ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hei Jeg har en 2006 E91 som det lekker ifra vindusspyler tanken. Fra full tank, så tar det ca 1 uke så varsler den at det begynner å bli tomt. Dette uten at jeg har brukt spyler'n i det hele tatt. Noen som har hatt, eller hørt om dette problemet før? Og eventuelt vet om det er dyrt å fikse ?
hanskr Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 har opplev det same på ein e36 til ei veninne.. vi tok opp tanken og fant ei sprikke, smurde på masse tec7
Brian Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hvis det lekker rundt tanken er det jo bare å lokalisere lekkasjen og finne ut om det er sprekk i tanken, eller lekkasje rundt motoren som står på tanken. Har ikke sett på pris, men nekter å tro at en plastbeholder kan koste stort, ei heller vanskelig å bytte selv.
ivlund Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Sikkert ikke vanskelig å bytte selv, hadde jeg bare hatt ett sted å stå og verktøy! Har hørt at man må av med innerskjermen for å komme til selve tanken. Så tror ikke dette er en jobb man tar ute på gata nå i Desember
gatebil76 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 sjelden med sprekk i tank med mindre frost eller kolisjonskade. men evig syke er gummiringene som spylermotor står i. disse koster omtrent en pose kims chips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå