espulus Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 BMW 323i E36. indre skjerm venstre side demper fram, venstre side bremseskive / calipter v/s panser hovedlykter skjerm, venstre side radiator radiatorfeste støtfanger (bak framfangeren) Noen som har noe av dette? Alt av interesse.. Bilen er Cosimcsvart eller noe? Kjøper deler av biler med andre farger også:b
espulus Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Dette mener jeg med "radiatorfeste" :b
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Bestemt deg for å rette opp bilen ja? Det er bra er ikke mye salgsverdi for en kræsjet E36 uansett. hadde nok villa prøvd å få den på vegen igjen selv
espulus Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Hehe, ja. Det ble jeg bestemte meg for det :b Trodde jeg hadde sendt deg pm om det? :b Nei, sant det ^^,
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hehe, ja. Det ble jeg bestemte meg for det :b Trodde jeg hadde sendt deg pm om det? :bNei, sant det ^^, Hmm. Har ikke motatt noe PM om det nei
AlXz Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Har indre skjerm venstre side demper fram, venstre side bremseskive / calipter v/s Radiatorfeste (om du tenker på den ramma..) Har fortsatt lister til sidene også som vi snakket om
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 jeg har komplett listverk til dører og skjermer (originalt) til sedan hvis du vil ha
iNthe Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 har helt nytt panser, innerskjerm, "radiatorfestene" bremseskiver, begge sider dempere foran, begge sider støtfanger-bjelken har verksted sammen med dirtydicky, så kan sende sammen med radiatoren han har for salg send meg en PM
espulus Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Jess, mange som har deler. Setter meg ned i helga for å sende ut pm osv. Har ikke tid til å "handle" akkurat nå, men dere får pm i løpet av uka eller i helga!
conan Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Har radiator samt en splitter ny ekspansjonstank( ikke mont og følger ikke med radiatoren) men sitter en gammel på raddisen samt lykter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå