Gjest Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei, kjøpte nettopp denne bilen, men pga oppdukkende hasteprosjekt selges den bilen fremstår som ganske hel og pen. Svært lite rust. Fant ikke noe i kanaler og jekkfester. går ikke noe veldig og ryker litt sort. Bruker IKKE vann eller olje. Feil somm jeg har funnet: -Bilen trenger nye fjærer, kenkte. demeper later til å være helt iorden. -diff foring og traversforinger bør byttes. Hører ikke noe ulyder, men bør nok byttes for å få den fast og fin. -Bremsene har noe rust, mulig det går å få bremsa det av. -Hull i førersete, som på bildet. -Turteller virker ikke da bilen har fått mekanisk dieselpumpe. (enkel å justere ) -Bilen må på eu, skilt levert for ca 2mnd siden grunnet pumpehavari på den gamle dieselpumpa. Det er det jeg kommer på. Ganske greit utstyrt med bla CC panel i taket, servo og varme i seter. 954 18 565 Bilen står på Rena i Hedmark Haster:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Pris og kilometerstand på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 252000km gi bud ser for meg ca 8000 glemte vel å skrive at siden bilen har fått mekanisk pumpe så fungerer ikke turtelleren. Dette skal være ganske enkelt, men så var det det med tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Har du flere/bedre bilder?Går den unormalt dårlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 vet ikke hvorvidt jeg kan si at den går unormalt dårlig... har ikke prøvd en slik bil før. synes kanskje den ryker litt mye i forhold til hvordan den burde gått. bilder kan nok skaffes jeg kan nok også få levert den i egersund ikke denne men neste fredag? om det skulle være interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Er forsåvidt interessant,men skulle gjerne hatt flere bilder. Mulighet for å sjekke Co på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 du kan sikker få flere bilder. jeg kommer ikke til å ta noe co test. skulle det bli noe problem, eller du vil være på den sikre siden er det bare å justere ned dieselmengden. husk at dette er snakk om en meget billig bil. jeg betalte mer, usett, og uten at den gikk. bilen er absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Ok,kan du legge ut bildene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 må få tatt noen i morgen i lyset og med ordentlig kamera. noe spes du vil ha bilder av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 En tilsynelatende sympatisk og ærlig selger du Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Nei si det,hele bilen sider/front/bak,motorrom og er det noe rust eller bulker hadde jo det vært greit å sett.Blir evt.kjøpt uten å ha sett den så mest mulig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 takk skal du ha bmwentusiasten liker å gjøre det slik, orker ikke alt maset det kan bli om ikke. skal se om jeg får tatt de bildene i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Hva mener du med at det står m-tech i topic? Tenker du da på setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 ja det er nok bare det som er mtech fant jeg ut etter hvert.. bilen hadde originalt (gammelt og slitt) m merke også. til dagrune må jeg beklage, jeg kom akkurat inn fra jobb, og det er bekmørkt ute. prøver igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg