hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Heisann, kan kanskje virke som et litt rart spørsmål ! men jeg driver da hjemme i garasjen med et lite prosjekt, som er ganske demontert, og fjernet rust på OL ! nå har jeg funnet ut at jeg skal ha lakk i neste stadie, for den er dårlig i lakken ! har sitti å kikket litt på nettet angående farger og ideer ! og har funnet en blåfarge jeg totalt har hengt meg opp i ! så jeg tenkte jeg skulle legge opp bilde, og kanskje noen her ute på bimmers greier å se hva slags fargekode bilen har ( regner med det er en av de originale bmw fargekodene ! ) takk for svar, hilsen joakim Bilen ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det er Estorilblå (som er behandlet i photoshop) Slik er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 335 Estoril blau Har selv fått lakkert opp en E36 i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 regnet desverre med at det var photoshoppet i forhold til dypheten i fargen og svarthvitt rundt ! men fargen var jo fin alt i alt uten PS vil jeg da si også ! Takk for raskt svar gutter Får tenke litt ! er en E36 coupe det er snakk om, den er diamantsvart sånn den står nå, noen som har noen forslag til lakk å komme med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg syns Estoril blau er knallpent På E36 coupe. Den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene. hvis ikke så er jo Daytona violet et alternativ Knallpen farge det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 og her har du topaz blå..kode 364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 lurer litt på blå jeg gutter ! synes diamantsvarten kan bli litt kjedelig til tider ! men ny diamantsvart kunne blitt tøft det også, har tenkt som så, svarte lykter ( altså svart bakgrunn ) samt spredere, svart grill har jeg ! svart matte felger, har sett noen få biler med det også, å det blir faktisk tøft, og kanskje eventuelle carbondetaljer ! men blåfargen er utrolig fin sier smaken min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Le mans blå Drit pen blåfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg syns Estoril blau er knallpent På E36 coupe. Den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene.hvis ikke så er jo Daytona violet et alternativ Knallpen farge det også den fargen var også ganske dyp ! liker litt farger som skjærer seg litt ut også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Le mans blå Drit pen blåfarge! Slik du mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Ja, visst det er den fargen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Satt og kikket litt på le mans blå også ja, fant bilde utifra det ! fargen så strøken ut på noen utstillingsbiler osv . noen fler som har forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 335 Estoril blau Har selv fått lakkert opp en E36 i den fargen Du hadde fått lakkert opp egen E36 i samme farge ? du har ingen bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå