beemer525i Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei har en 1991 520i e34. da jeg var på vei hjem fra jobb i dag så begynte alle målerene i dashen å leve sitt eget liv.målerene går i hytt og pine.å det lyser et rødt varsel lys som skal være til abs og diverse. bilen går som en klokke å lysene virker som det skal. noen som vet hva det kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 ingen som har vært ute for dette,eller har noen ide om hva det kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elc0n Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har vært ute for akkurat det samme. Har en bmw e46 2000mod. Det kom etter at jeg installerte xenon i tåkelys. Har også uorginale frontlykter. Tror dette kan være en form for jordingsfeil eller lignende? Nå går instrumentene bare amok i 1 sekund når jeg trykker på tåkelysknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 høres jo ut som det kan være noe av det samme,men hos meg så er det sånn hele tiden. lurer nesten på om det kan være elektronikken/kortet til alle innstrumentene som er gåen.vet det har skjedd på desse før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Høres ut som en ganske god gammeldag jordingfeil det der. Opplevde det samme kort tid etter at cab-en ble kjøpt inn, der var ikke kalesjen tett så det dryppa litt fint inn kan en si... Tok ikke mange dagene før det gikk en fin jordfeil i hele bilen pga vannskade og da var det både lys som blinka, målere som viste 260 km/t på stillestående og varme i setene som skrudde seg på etter humør i 26 varmegrader ute. ta en runde med et multimeter og sjekk jordingen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemer525i Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 ja får nesten sjekke det og for sikkerhetsskyld. takker for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 spenningsregulatoren kan det også være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hadde og problemer med at instrumentene klikket etter jeg monterte Xenon-kit. Er ganske lett og fikse, bare pass på at ballast(tennerne) til xenon kittet ikke ligger mot jord på bilen isoler de med noe eller fest de på noe plast istede for metall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå