Gå til innhold

Hjelp til lydinstillinger med disse settene:


Anbefalte innlegg

Frontsettet: http://www.pioneer.no/no/products/25/132/201/TS-E130Ci/index.html

Bakhøytalere (hattehylle): http://www.mds.se/sv/product/980/Pioneer-TSE6902i

Basskasse: Custom basskasse,med disse elementene: Alpine 2x10" E serien.

Så kommer spørsmålet: Enda jeg bruker equalizer på spilleren min,og justerer bak på forsterkeren,så spiller fortsatt det meste lyden i bak høytalerene. Foran er det komp sett,uten delefilter. Kan dette ha noe å si? Ikke at jeg har spilt så lenge med det men vært veldig forsiktig. Er så lav lyd foran kontra bak høytalerene,er dette pga delefilteret? For det komp settet foran,passet jo direkte inn med kablene som var der orginalt,tenker på diskant nå. Kickpanelet passet jo rett inn det også. Men er delefilter viktig? Veit ikke om dette kan sørge for at lyden ikke kommer orntlig fram? den er så mye svakere foran en bak,enda hva jeg gjør :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke knapp i dasjbordet get :P eller noe....

Men jeg prøvde,det fungerte heller dårlig :S er jo ikke noe lyd framme,er så vidt det er når jeg legger øret inntil diskant og høytaler i front :S

Jeg trur serr,det kan være pga delefilter :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fader som er som et kryss hvor du kan stille front og bak

Men når jeg stiller inn front (faderen helt rett mot front) så spiller kun de bak og ikke bass kasse. Når prikken er midt i krysset så spiller bak og bass.

når prikken er helt bak spiller kun bass :S

Hmmmmmmmmm Men er foran som er problemet, er prikken helt i Front så spiller ikke de høytalerene noe :S

Har som sagt en spiller fra Audiovox,men jeg lurer på om det kan være at de ikke blir drevet bra nok av innebygde forsterkeren,det kan vel hende? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt lyd i diskantene og høytalerene men sinnsyk lav lyd. Er det bedre trekke nye ledninger foran da eller? Siden det er nye ledninger bak til hatte hylle høytalerene

Har du koblet høyttalerene bak på forsterker og frontsettet på Spilleren?

høres ut som du har krysskobla noe her siden fader funksjonen din fader musikken bak når du på spilleren fader forrover.

Hva slags forsterker har du? mono,2 kanaler,4 kanaler?

Har du evt en forsterker som har "high" input mulighet slik at du slipper å legge signalkabel?

Trenger litt mer info så kan det hende jeg/vi kan hjelpe deg bedre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...