sondred Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Har et sett skrudde bbs felger liggende, svart senter, 2 delte. 8" forran, 9" bak. til 5 serie. dette er orginale bmw hjul, står bmw og bbs på baksiden av senter. 2 av felgene har vært til retting hos Dekkspesialisten i skien pga "bulker" på innsiden, så er litt merker på de der, men ingenting synlig på bil. Felgene er mer eller mindre prikk like rondell 58, bare at senteret er svart å skrudde. skal til gran canaria lørdag. så hadde vært greit om de var vekk innen den tid:) har bud på 2500, men bare å ringe:) kan evt sende de etter jeg kommer hjem om en uke. vis de forhåndsbetales RING vis interesse. 47446789! bud over 2. Dette er BILLIG!!
sondred Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 bare å sende meg tlf nr på PM så sender jeg bilder på mms;)
M30bXx Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 90500046 send gjerne ett bilde, er det noe risting i felgene?
sondred Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 har ikke hatt de på bil etter jeg fikk de tilbake, da jeg ikke har 5èr:) men de er rettet på "felgverksted" å fikk beskjed om at de var helt rette uten kast eller noe nå. Er to splitter nye dekk på to av felgene, og to uten.
M30bXx Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 dekk er ikke int uansett for min del, men send en mms da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå