Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

75% spærre store diffen til E30 ønskes kjøpt. Helst med 3.73 eller 3.64 utvekksling. Men alt annet av intr også.

Pm, tlf: 90141919. :D

Skrevet

Jeg har tenkt til å sende den ene diff`n jeg kjøpte av deg til Mobimech i Gøteborg for oppgradering. Skal ha 40% sperre selv, men tror han også kan ordne 75%. Kanskje vi skal prøve å få til et "gruppekjøp"? :)

Han skulle ha 7450,- SEK for å skifte til nye lameller og oppgradere til 40%.

Skrevet
Jeg har tenkt til å sende den ene diff`n jeg kjøpte av deg til Mobimech i Gøteborg for oppgradering. Skal ha 40% sperre selv, men tror han også kan ordne 75%. Kanskje vi skal prøve å få til et "gruppekjøp"? :)

Han skulle ha 7450,- SEK for å skifte til nye lameller og oppgradere til 40%.

http://i916.photobucket.com/albums/ad10 ... 25-401.jpg

http://i916.photobucket.com/albums/ad10 ... 25-402.jpg

i can get u more ifo if u are int

Skrevet
Ja kansje det, men må det ikke være noe form for spærre i den når han får den?

Nei, den prisen jeg fikk var for å bygge om til sperre med 40% virkning. :)

Skrevet
Hm, trodde det sto 40 S på de med 25% jeg? Får man 40% spærre levert org da?

Adam pris på den diffen?

This sperre 25%-40% works dependet from ground.when asfalt or other hard ground it holds 40%.when soft ground hold 25%.i can put this to 3.64 3.73 or 3.91 e30 diff.

Price ca 5000kr.

I can have also 3.64 or 3.91 70% sperre.but made on used parts (friksjon plate etc.).

But i have being told that you gona need cooling system in diff.

Price ca 7000kr.

Because its dificould with cheap shiping to Norway.

Skrevet

yes.but full info ill send you tomorrow.on monday im flying to PL,so event i can arrange shiping.ill talk to you tomorrow.

Skrevet

Bildet viser en modell på grunnlag av hvor de utføres er dyfry 40%, 75% og 90%. of selvfølgelig brukes til å styrke ledd og den opprinnelige friksjonen platene importert fra Tyskland.na samme grunnlag som gjør det i Sverige.

photo shows a model on the basis of which they are performed diffs 40%, 75% and 90%. of course, to strengthen are used original friction plates and dividers imported from germany.the same basis as do it in Sweden.

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...