sup3rm4n Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei! Dette blir alså min første post på dette forumet Det som er problemet mitt er at sigaretttenneren som gir ut strøm gjør det også selvom bilen er avslått! Det er kanskje ikke noe big deal, men det hadde vært fint om jeg slapp og ta ut strømmen fra gps'en og andre ting hver gang jeg skrudde av bilen. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Velkommen Hvilken modell er dette snakk om? E30 har hvertfall strøm der uansett om tenning er av eller på Er ikke værre enn å koble den inn på tenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sup3rm4n Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Takk Dette er en E36 318i Er dette noe jeg kan klare fint selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Det er noe du klarer fint selv Finn en kabel det kun er strøm på når tenning er på. (prøvelampe / multimeter er kjekt) Kapp eksistere pluss kabel inn på sigarettenner og koble denne på kabel med tenningsstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sup3rm4n Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Okei, da prøver jeg på noe sånt senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 På min E36 er det konstant strøm, men intet problem å ha GPSen på over natta så lenge batteriet og dynamoen din er friske Forøvrig kan du koble deg på strømmen til CD-spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå