Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lakke e30'n min, så jeg lurer på om noen har noen forslag til farge?

All slags farge funker, sleng ut et bilde av fargen på en e30 om du har så blir jeg glad! :)

Thanks ;)

Skrevet
Facelift eller ikke facelift? Utseende på den?

Er nok preface. Skal ha full mtech1 også. Tenker selv på Hellrot, men er ikke helt sikker enda! :roll:

Skrevet

E30 er allerede en klassiker. Skal du pusse den opp så har jeg ville valgt originalfargen. da blir den mere ettertraktet i framtiden vil jeg tro :)

Skal du skifte farge så gjør det ihvertfall skikkelig med å få lakkert motorom,inni dører og bagasjerom etc.

Men lettere å gi tips hvis du slenger ut et bilde av den :)

Skrevet
mørkerosa metallic med masse metallic, råeste fargen som finns uten tvil, skiller seg ut fra mengden også, noe som jeg syns er viktig i hvertfall med en bil.

Bilde hadde vært fint? :wink:

Skrevet
E30 er allerede en klassiker. Skal du pusse den opp så har jeg ville valgt originalfargen. da blir den mere ettertraktet i framtiden vil jeg tro :)

Skal du skifte farge så gjør det ihvertfall skikkelig med å få lakkert motorom,inni dører og bagasjerom etc.

Men lettere å gi tips hvis du slenger ut et bilde av den :)

Hmm..typen min som holder på med den nå, så jeg veit ikke så mye egentlig! :lol:

Kan vertfall slenge ut et bilde av den sånn den var når han kjøpte den vertfall!

w3qmcmdq3wq1tswzzdom.jpg

Skrevet

Ok. En BMW farge som jeg liker veldig godt er Daytona violet da. den kan du jo vurdere hvis du ikke bruker originalfargen ;)

lbmaazpzakmq2zkbv131.jpg

Skrevet
Ok. En BMW farge som jeg liker veldig godt er Daytona violet da. den kan du jo vurdere hvis du ikke bruker originalfargen ;)

lbmaazpzakmq2zkbv131.jpg

Ser for meg den blir mørkere på en e30, eller tar jeg helt feil nå? :lol:

Skal vertfall ikke ha noe svart, eller mørk farge.

Skrevet

Hei!

Tror jeg ville valgt hvit jeg, slik som denne nedenfor. Har selv e30 i lachsilber og det er og en klassisk farge.

Slenger med ett bilde av hvit med m-tech1

9w9t7pi12ub5ux64huau.jpg

Her er min gråe som skal få m-tech1 nå. Driver å pusser det ned nå

doxhg1gt10bafbd3c8g2.jpg

Skrevet

Ser for meg den blir mørkere på en e30, eller tar jeg helt feil nå? :lol:

Skal vertfall ikke ha noe svart, eller mørk farge.

jaasjgtc011.jpg

Skrevet
Hei!

Tror jeg ville valgt hvit jeg, slik som denne nedenfor. Har selv e30 i lachsilber og det er og en klassisk farge.

Slenger med ett bilde av hvit med m-tech1

Typen skal ha hvit m3 så den kutter jeg ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...