kvernen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Bilen går utrolig Ruskete på tomgang, hoster å harker. Men vist jeg dekker får ca halvparten av luft innsuget så går bilen normalt tomgang. Noen som har noen formening om dette? har vert sånn siden jeg kjøpte den. Den har vert kjørt med turbo så mulig den er chipa, bytta dyser eller noe?? Need help!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Siden du ikke svarer på PM eller i andre tråder så legger jeg inn et innlegg her også: Er det Haltechet ( http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=136074&highlight= ) i like god stand som det du solgte sist? Du skylder meg fremdeles penger for det defekte du solgte sist.. Du bør nå i det minste være tøff nok til å skrive et svar. Ta telefonen klarer du jo tydligvis ikke. Blir for dumt når man må ta kontakt med foreldre for å prøve å få de til å pushe på deg.. Far din virka veldig stolt av deg når jeg snakka med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå