Gå til innhold

Masse e36 og e46 deler, Selges/byttes - alt skal bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en masse med deler liggende til både e36 og e46.

Alt kan selvsagt selges, men vil veldig gjerne bytte i felger eller senkesett i noen deler viss noen er intresserte ??

Eg vil ha/trenger :

1. Senkesett til e36, er en 318 96 mod, vanligt med dempere eller coilovers

2. Felger til e36, bør passe rett på uten de altfor store modifikasjonene. Alt fra 17" til 19". Med eller uten kant, med eller uten dekk, kom med forslag! Kan være intressert i det aller meste.

3. Viss noen har slike breie nyrer som passer i den "gamle" typen grill så kan eg være intressert i det også.

Setter opp en liste nå så skal eg komme med bilder fortløpende når eg får tatt bilder av det eg ikke allerede har bilder av

Delene kan selges, så kom med bud.

E36 deler :

* 17" felger. Artec. 7,5 * 17" et 35, ok dekk - 4-5mm, 2000 kr!

* Org. frontlykter ( sedan ) brune på 2 glass, men fine frontglass og fester inntakt ( høyestbydende

* Bakstilling med skivebremser fra 325, m/calippere

* M3 sideskjørter ( 700kr )

* Boomex frontfanger

* Bakrutespoiler (

* 2 sett med innerskjermer front ( lokari ) 1 nytt, og 1 brukt

* LG Cd spiller, kjempegod spiller. Spiller det meste + aux (kommer mer info om denne )

* 2 stk Soundstream forsterkere. Kvalitetsforsterkere, trekker mye strøm. ( kommer mer info om disse )

* M52B25 - Vanos motor. Denne har registerkjeden røket på, den trillet ca 50 meter etter dette rett inn i garasje der vi tok den rett ut og satte inn ny motor. Har ikke åpnet denne, gikk meget bra før uhell. Har 5 serie bunnpanne + oljesil, motorfester, svinghjul og manifolder til denne. Komplett ellers med ledingsnettet på den og hjerne og LMM. Dynamo, ja alt ellers står på den. Km.stand er 174 000 km. Tar imot bud

E46 deler :

* Girkule med skinn og lys (schmiedmann) 400kr som ny

* Svarte Nyrer ( pre facelift )

* Dørsider framme og bak ( den typen som hører til delskinn ) Svart tøy i midten, kjempefine. ( sedan )

* Airbag til "vanligt" ratt

* M Tech II bakfanger, kopi i glassfiber ( sedan) må settes på fester 1000kr !

* Xenonlys sett med spesial holdere til e46, usikker på om disse passer e39 også?

e36 bilder :

felgene 17"

5688324_520x0.jpg

lg9ldtnp9c90sgmeoxfk.jpg

fnx7y30chaxoom3he6oa.jpg

juix906roy0xd62i1ikd.jpg

ucabo8g8zf0byyb1ey8i.jpg

w7w3moar1hc1iz26ewds.jpg

mcnb72lcgf97kae8zid2.jpg

swsxvl66ptdtsot35130.jpg

e46 bilder :

270n17npn96oi2cv65vo.jpg

ihg6dh1v51bkmxy8tgot.jpg

zd2qudddxf7k66jnsjet.jpg

mebdrpsu5nsacj37293p.jpg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Faktisk litt usikker på om de heter m tech eller bare orginale. M3 sideskjørta har den "vippen" viss du skjønner framme. Og disse andre er liksom like orginal kanalene dine bare mye finere, du ser ikke kanten på framskjermen din. Hehe forstår du?

Litt usikker på pris, de org. har hull til den org. jekken mens m3 sideskjørta er hele slik at du må ha jekk under bilen. Begge settene er lakkerte, m3 skjørta mørk blå og "mtech lilla. De orginale mangler vel noen klips og slikt men de koster vel bare noen få kroner hos bmw eller GS

Skrevet
Faktisk litt usikker på om de heter m tech eller bare orginale. M3 sideskjørta har den "vippen" viss du skjønner framme. Og disse andre er liksom like orginal kanalene dine bare mye finere, du ser ikke kanten på framskjermen din. Hehe forstår du?

Litt usikker på pris, de org. har hull til den org. jekken mens m3 sideskjørta er hele slik at du må ha jekk under bilen.

hehe oki. passer skjørta sedan?

Skrevet

M3 skjørta passer vertfall på sedan ja, og regner med de andre gjør det også, de passte som støpt på stasjonsvogn vertfall.

Skrevet

Ok, framme, bak mener eg de er slitne, men skal sjekke. Ja si det du..du kan jo komme med et bud så kan vi se. Kan godt sende på pm så kan vi ta det derfra?

Skrevet
M3 skjørta passer vertfall på sedan ja, og regner med de andre gjør det også, de passte som støpt på stasjonsvogn vertfall.

Dette er sideskjørt som originalt satt på E36 M3 sedan, også kalt airdynamic. Tror de også satt på M3 cab, men ja, de passer sedan ;)

Edit; De som er beskrevet som m-tech skjørter altså...

Skrevet

Dette er sideskjørt som originalt satt på E36 M3 sedan, også kalt airdynamic. Tror de også satt på M3 cab, men ja, de passer sedan ;)

Edit; De som er beskrevet som m-tech skjørter altså...

Jepp, akkurat. Far min har faktisk de samme på sin 4 dørs, og syns de er pene eg vertfall :)

De som er på bildet er av m3 skjørta..

Skrevet

Airdynamic skjørta er pene de, uten tvil. Litt mer clean look enn coupé skjørtene.

Jeg skal ha dem på bilen min, så hadde kjøpt disse av deg jeg, om jeg ikke var i deep shit kronemessig for tiden :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...