John H Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Oppdatert med å ta vekk det som er solgt og sendt nå. Masse deler igjen.
John H Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Ja men den kan du da få ? Forskudd eller oppkrav? Kan kanskje få denne oppi et slikt boblebrev, men usikker på om de kan sendes i oppkrav evt. ?
Mpowerman Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Kan godt ta den i oppkrav. Er bare å sende den som brevoppkrav i en slik boblekonvolutt
John H Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Kan godt ta den i oppkrav. Er bare å sende den som brevoppkrav i en slik boblekonvolutt Okey, flott Regner med det er din adresse du har i signaturen ? hehe Bimmersimen, eg skal få tatt et bilde av settet og sendt til deg imorgen. Enkelt å koble opp syns eg å huske
Mpowerman Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Kan godt ta den i oppkrav. Er bare å sende den som brevoppkrav i en slik boblekonvolutt Okey, flott Regner med det er din adresse du har i signaturen ? hehe Jepp
John H Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Flott, da går den i posten imorgen eller senest tirsdag, får se hva eg får tid til. 400kr + frakta og oppkrav da. Da minker det litt og litt på deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå