///christian Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Heisann. Lurer på om noen har en motor til e30, helst m20 eller m50. Om det er en m20 så har jeg girkasse, men om det er en m50 så trenger jeg girkasse, samt at jeg trenger ledningsnett til begge. Bør være i trøndelagsområdet en plass. Om noen har, så er det bare å kontakte meg. Alt er av interesse. Telefon: 45253988 Mail: Lekebil_@hotmail.com Mvh. Christian Aakre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 har en m20b20 som står i bil uttafor brønnøysund... starter og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 har en m20b20 som står i bil uttafor brønnøysund... starter og går Tilstand? Gått langt? Modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 har en m20b20 som står i bil uttafor brønnøysund... starter og går Tilstand? Gått langt? Modell? den er bra den.. 270k ca. 86mod.. en montert 323 dyser blantannet.. oljeforbruk på normal og ingen vannforbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haldorh Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg har komplett bil med M50,manuell å ledningsnett. Send PM hvis intresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå