Andreas1448 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Da jeg Tilslutt var ferdig med å skifte til vinterhjul i REGN, satt jeg meg endelig i bilen for å reise hjem,, Etter en 5 min så døde vindusviskerne midt på ruta.. Herregud., Høres at Vindusviske-motoren går men det er må være noe som har hoppet av eller noe slikt.. - Er dette noe folk har vært borti før? er det bare å Pushe den "Tingen" som har løstnet tilbake også tut og kjør? eller er det ikke så lett som så, altså det kan jo ha skjedd hva som helst da det verker en noe bilder eller noe som forteller mere utdypt, men er Den mekanismen Lett og simpel eller er det noe skikkelig herk som skammes av Bmw glemte nesten å nevne hvordan bil jeg har. hehe: E30 316i 90 mod (4 dørs) kjeeeeeeempee fiiiin
325ti Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 er nok staget som har hoppa av da ja. greit og trykke på plass, men det detter nok av igjen. kjøpe et nytt med frisk og go presskule;)
Danse Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 er nok staget som har hoppa av da ja. greit og trykke på plass, men det detter nok av igjen. kjøpe et nytt med frisk og go presskule;) Du kan for eks varme opp plasten i enden av staget med en varmepistol eller en hår føner. Klem isammen plasten litt med en rørtang og trykk den på plass igjen Må helst ver 2 mann når du gjør det.. 1 må varme og den andre klemme med tanga. God som gull .
Andreas1448 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 ah da skal jeg prøve det håper jeg slipper å bruke penger på ny Vindusviskemotor-tull heheh Takker for svar Mvh Andreas K.
325ti Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Motoren er nok i orden, og staget kan umulig koste no særlig mer 2-300 kr?!? Men klart som danse sa her så går det nok an og fikse det for en stund. Lykke til
Rkv Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Bytta den delen på en e30 jag hadde for 3-4 år siden, kosta 200 kr på bmw mener jeg å huske....
maasoey Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg lagde min egen patent på min e30, nemlig å borre opp og sette en gjennomgangsbolt med mutter. Gjorde det samme med samboeren min sin bil, funker enda!
Olav Otterlei Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Viskerne er vel festet med muttere, er ikke bare og dra til dem da?
Tommy89 Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 er ikke selve viskern som jeg har forstått, er mekanismen som drar viskera opp og ned;) På VAG så er det festa med mutter som låser fast så arma nede der ikke detter av, faktisk en av de få tinga de har klart å gjøre litt enkelt:O:P
bmwmann24 Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Jeg har også laga selv.. Det var riktignok på en Ford.. Men, prinsippet er det samme.. Jeg lagde gjenger gjennom armen å skrudde til.. sparte meg noen 100lapper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå