repps Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei, Sliter med at bilen min stopper av og til når jeg slipper gassen og skal til å bremse \ eventuelt bremser. Noen som har vært borti dette? det er en BMW 520ia 1997 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Veit om en som hadde samme problem med en volvo.. Der var det noe med et gass-spjeld ihvertfall.. Noe mer enn det kan jeg ikke si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skien Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Har vært borti samme problem tidligre da var det vakum lekkasje under innsug når olje damp slangene blir gamle så sprekker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 det kan også være konverteren som er i ferd med å ryke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
repps Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Det viste seg å være veivakselføleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå