BmMm3 Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg merket jeg hadde litt lite luft da denne feilmeldingen kom, men jeg blåste i luft i dekket, og det har ikke gått ut noe i løpet av natten, men feilmeldingen gikk aldri bort? Hver gang jeg starter bilen etter dette så er feilmeldingen der.. Må disse slettes manuelt, eller skal dem gå vekk når det er nok luft i dekket igjen? Kan denne feilmeldingen være til noen annet?
Boss Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Du må inn i menyen og resette meldingen, samt bekrefte at du har fyllt luft.
BmMm3 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Tusen takk Boss =) Du vet ikke helt fremgangsmåten for å gjøre dette? Har desverre ikke instruksjonsboka. Tydeligvis forrige eier som har vært så glad i bilen at han har glemt den under hodepute da han solgte meg bilen
codex Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Du trykker på opp eller ned på vippeknappen på BC hendelen så dukker meny'en opp i dash'en. Da blar du deg frem og tilbake med samme knappen, og BC knapper er "Select" og "Ok". Skal stå "Init" tror jeg så trykker du på BC knappen og da vil feilmeldingen bli kansellert. BC = Bordcomputer... Kanskje litt dårlig forklart men husker dårlig Gjorde dette for hallaen måneds tid siden, fikk samme feilmeldig fordi vinterdekka har ikke sensor slik som sommerdekka
e12e12 Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Er ikke sensor på disse(heldigvis)men abs følerne som måler/sammenligner rulleomkretsen på dekkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå