talgmar Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Heisann, har hatt en liknende tråd tidligere - men nå har jeg kommet over litt ny info og ting. (Fjernet tilsvarende innlegg i en annen tråd). Jeg har en 06 mod pre-facelift som jeg driver å .. ehm oppdaterer litt. Dette med gamle halogenlykter kontra angeleyes-lykter har plaget meg, siden det ikke finnes en god/relativt billig/enkel måte å bytte på. Men nå ser jeg, takket være ekstremt god kundeservice, at streetdesign har lagt ut hele angeleyes-lykter for salg til en billig peng. Da er spørsmålet: Er det bare å bytte tvers/plug&play? Evt hva må gjøres? bortsett fra å skaffe lyktespylere. Forresten, har planer om å gå fra: (har manipulert et bilde av en 1-serie prefacelift maken til min jeg fant). til Har felgene. Vurderer å kjøpe den mattig frontleppa, tynne øyelokk, sote rutene litt/solskjermer, sorte nyrer, facelift baklykter, samt orginal-spoiler. Om jeg også kunne byttet til angel-eyes så hadde alt vært knall. Noen andre tips? Kanskje en annen front? Er usikker på hva jeg kan bytte på bilen pga alle modell-restriksjoner og betegnelser.
rolfi Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Du trenger ikke lyktespylere om du ikke skal ha xenon. De originale xenon-angeleyeslyktene skal være plug and play på biler uten, så det er ingen grunn til at de på streetdesign ikke skal være det
talgmar Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Kult Da klinker jeg til på de lyktene. Ser ut til at de har bare de sorte variantene igjen. Men det kan kanskje bli stilig på en sort bil, når resten skal bli/er sort også (nyrer, felger, øyelokk)
rolfi Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg var litt uklar. Men altså.. Det er plug and play om man skal ha halogenpærer i de originale angeleyeslyktene iallefall. Skal man ha original xenon må det kodes osv.. Det enkleste og billigste er å montere xenonkit med sånn omkodingsgreie. Ellers blir det feilmelding.
talgmar Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Ja jeg skjønte deg etterhvert Har snakket med importøren. Og disse er halogenvarianter, som er enkle å bytte- plug&play. Nå er spørsmålet om jeg skal ha sorte eller hvite lykter .. hmm.. Edit: Da er lykter, nyrer og orginal takspoiler/leppe bestillt. Da er`e bare frontleppe og rutene igjen
Dufniall Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Fått til noe med soting/solfilm? Forhørt deg om mulighet for å få til noe på siden foran også? EDit: Hehe, regner med det blir vanskelig å få svar fra trådstarter her, mtp aktiviteten, men kanskje andre har tips/råd til spørsmålet mitt over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå