Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, kjøre en 1994 525tds aut... an starte seint på morningen og hoppe opp og ned når bilen står i ro!! tror nok dt e diesel pumpen som tulle litt??har noen någe tips om hvor eg kan overhalle diesel pumpen eller evt kjøpe mg nye i rogaland omr??

takk :)

Skrevet

Heisan,

Hopper og skjelver det når den er kald eller er den så ujevn hele tiden? Min har pleid å hoste og harke ved kaldstart, lage en røyksky og så blir den jevn og fin noen sekunder senere. Kjørt 366kkm.

Uansett, hvis pumpa må overhales vet jeg at Sandnes Elektro-Diesel er i stand til å gjøre det. www.sed.no. God erfaring derfra, de kan også kjøre diagnose.

Skrevet

nei an blir iche bedre etter litt kjøring..ja stemmer dt og har snakt me de idag, men den jobben koster ca 10000kr!!

nå har eg funnet meg en brukte for nesten halv pris;) lurt å kjøpe an?

Skrevet

Ville vært forsiktig med det, vet aldri hvordan bilen den sto i ble behandlet og om kmstand er det som loves. Du kunne jo spørre om SED vil sjekke den for deg før kjøp. Ellers lete utenlands for rimeligere ny-del. Knoks? De kan du i alle fall få byttet hos, tror jeg - hvis de i det hele tatt har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...