rel0ad Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Skal bygge bane bil, skal turbo konvertere en 320\325 e36. tenker på bensin probleme, skal kjøre 0,6 ca. 1: orginale dyser, progresiv bensintrykksregulator (dette har jeg kjørt med før og var ikke fornøyd) 2: andre dyser, 535 Lmm 3: A-DEKK tilleggsprut 4: Chip og dyser hva er best løsning? til jeg får råd til å satse på datasprut
ehrnst Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 av de alternativene så ville jeg gått for nr 4. snakk med f.eks "fekzen" mener han kan skreddersy chip etter dysestørrelse osv. Alt. 5 som er datasprut er uansett det beste
montrealblue Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg kjørte med chip å større dyser. Funka dårlig.
rel0ad Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 av de alternativene så ville jeg gått for nr 4.snakk med f.eks "fekzen" mener han kan skreddersy chip etter dysestørrelse osv. Alt. 5 som er datasprut er uansett det beste ok, kan høre med han jeg:) datasprut er saker vett, blir neste år det:)
rel0ad Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Jeg kjørte med chip å større dyser. Funka dårlig. vill du forklare hva som fungerte dårlig? surna den på tomgang? hva kjører du nå? sprut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå