Hagestande Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Hallo:) Dette har sikkert blitt svart på før. Hvor mange liter må en kasse til 15" være for å få mest ut av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 15 - 400 liter... avhengig av elementet Størrelsen på elementet sier ikke noe direkte om hvor stor kasse du trenger, men vil anta at det ikke blir feil om du har 50-60 liter lukka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Regner med det er subkasse du snakker om? Det kan variere fra sub til sub det. Er ikke samma kasse på alle 15"ere skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 I see, i see. Fått en F-serie MGR. Hvor mange watt står ikke, men tipper 700 - 1000w. Subkasse ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Bygg ei kasse på 50-60 liter så ordner det seg sikkert. Er vel ikke akkurat verdens dyreste og flotteste element heller Effekttåligheten på elementet spiller ingen trille på kassevolumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Nei. Gjør som du sier jeg, så håper jeg på det beste. Nei, er vel ikke verdt gull, men bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Vil nok spille bra med nogenlunde riktig kasse i en Compact den der tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Korrekt Lukka kasse, og ikke ha noen port opp hatthylla er du snill! Ser så alt for mange folk som gjør det. Det fungerer bare ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Lukka kasse skal bli, og null porter i min hattehylle hvertfall. Gleder meg bare til lørdag, og håper på dårlig vær som holder kundene litt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 MGR F-2015W Dette fant jeg da. 15" bass for hjem / PA. Et basselement som virkelig kan produsere store mengder bass til en lav kostnad. Og at det låter skikkelig bra gjør ikke saken dårligere. Passer bra til store bassreflekskasser. Eff.300 W. Imp. 8 Ohm. Følsomhet. 94 dB. Frekv. omf. 20-4000 Hz. Anb. delefrekv. <500 Hz. Qts 0,52. Vas 236,16 Liter Fs 29,03 Hz. Yttermål 387 mm. Baffelhull 353 mm. Dybde 150 mm. Vekt 4,1 kg. Kilde: ljudia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Jøss Ikke dårlig, da blir det nok bra ja. Bygde kassa til han kompisen jeg fikk elementet av, på lørdag. En av de beste jeg har lagd. Håper min egen blir enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 kimmid: de dataene der sier da ingenting nyttig Eneste er Qts, Vas og Fs. Veldig lite annet spennende der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 kimmid: de dataene der sier da ingenting nyttig Eneste er Qts, Vas og Fs. Veldig lite annet spennende der... http://www.ajdesigner.com/fl_subwoofer/subwoofer.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå