Richie85 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Har et sett med Rial Lemans felger til E36/46. Disse sitter det greie piggfri Michelin X-Ice dekk i dim 225/45-17. Den ene felgen har en liten bulk, ikke stor, men den er der. Ellers er hjulene meget pene og gir bilen et pent løft av utseende! Var noe vibrasjoner fra hjulene da jeg prøvde dem, verdt å nevne, men jeg så ikke på dette som noe problem.. men det er vel opptil den enkelte, mulig det var p.g.a bulken stod på felg foran. Skal få tatt bilde av den lille bulken.. Slenger ut et par bilder jeg har liggende på mobilen og bedre/fler bilder kommer! Pris, 4000kr, bud 47855764 - richard_loeken@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 prod dato og mønsterdybde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Skal undersøke litt senere i dag, kan få tatt noen bilder samtidig om lyset holder seg.. Høres ut som en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Disse er nå solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå