Gå til innhold

Importere bil. Meninger om Verdi på e-91 m-sport touring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til å importere bil.

Og har funnet en bil jeg er interesert i.

Så lurer jeg på hva folket mener bilen er verdt ut ifra infoen/bilder jeg legger ut..

Info om bilen: (er på tysk, men tipper de fleste forstår)

(Bi-xenon, 38.000 km, stor navi, panorama, org. m-sport, cruisecont.)

37.800 km, Hubraum: 1995, 120 kW / 163 PS, Diesel, Getriebe: Schaltgetriebe, Anzahl Sitzplätze: 5, Schadstoffklasse: Euro4, Umweltplakette: 4 (Grün), Erstzulassung: 9/2006, Klimatisierung: Klimaautomatik, Herstellerfarbbezeichnung: Saphirschwarzmetallic metallic

Ausstattung

ABS, Einparkhilfe, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, ESP, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Partikelfilter, Scheckheftgepflegt, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Tempomat, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung

Fahrzeugbeschreibung:

Bi- Xenon, DVD- Navigationssystem Professional, M- SPORTPAKET, 17 Zoll M- Alufelgen Doppelspeiche 194, el.Panorama- Glasdach, Park Distance Control vorn+ hinten, Klimaautomatik mit erweitertem Umfang, Regensensor und automatische Fahrlichtsteuerung, M- Aerodynamikpaket, Dachreling, Sportsitze, Sitzheizung, Stoff Shadow/ Alcantara anthrazit, CD- Wechsler, Comfort- Paket, Tempomat, Individual Dachhimmel anthrazit, M- Sportfahrwerk, Innenspiegel autom.abblendbar, Multifunktions- M- Sportlederlenkrad, Individual Hochglanz Shadow- Line, Armauflage vorn verschiebbar, Dieselpartikelfilter DPF, Interieurleisten Alu Längsschliff fein, Exterieurumfänge in Wagenfarbe, Nebelscheinwerfer, Bordcomputer, Scheinwerferreinigungsanlage, 1.Hd Scheckheft gepflegt, Eingabefehler+ Irrtümer und Zwischenverkauf vorbehalten

[imgPhotobucket

[imgPhotobucket

a>

[imgPhotobucket

Skrevet
Usikker på hvilken verdi, men hvordan har du planer om å gjennomføre importen? forhandler eller gjør du det selv?

Er jomfru på import, men har brukt siste uka på å suge til meg info om hvordan jeg skal gjennomføre import, samt fått kontakt med en seriøs forhandler nede i tyskland.

Så planen er å gjøre dette alene, men har en kjenning som jeg kan stø meg på om det skulle dukke opp problemer.

Har også en kollega på jobb som kommer fra tyskland.

Skrevet

noter at dette var ditt Innlegg: 666

:P

359k for den bilen tror jeg du får ganske enkelt. Det er en 320d ikke sant? Ikke 318?

legg den ut til 370 og sjekk responsen?

En ny en med det utstyret koster jo over 500k

Skrevet

Hehe..

Tror ikke en evt annonse bli seende slik ut nei..

er en 320 diesel orinal m-sport 166 hester..

Bra du kommer med noen innlegg da,

lite respons/meninger syns jeg..

Skrevet

Lett brukte biler er ganske lette å selge nå om dagen,så nokså uvisst. Jeg holder fortsatt en knapp på 360k og oppover.

Prøv å send en pm til milhouse her på forumet,han er bruktbilkyndig så det holder.

Skrevet

Tror uansett ikke jeg vil anbefale deg å regne med å tjene de virkelig store pengene på å privatimportere biler for salg uten visse andre tjenester tilknyttet.

Skrevet
Jeg spurte selv om dette spm anngående min bil når jeg skulle selge, men ikke noen konkrete tips.. veldig stor variasjon på disse bilene i pris..

Er by the way 163 hk :)

Ble en liten skrivefeil der ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...