MrBroFlow Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Hei, skal bygge om eksosen på bilen min litt for å få litt finere lyd. Planen er å ta ned det originale anlegget fra manifoldene og lage resten. Men er jo 2 rør fra manifoldene, så jeg lurer på om det blir noe dårligere/ bedre lyd hvis man gjør om til 1 rør fra manifoldene og bakover... Takker for alle svar...
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Blir jo selvsagt grommere lyd, men kanskje litt vanskeligere å komme igjenom EU
MrBroFlow Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Grommere lyd er fint. Ja men planen er jo å henge opp det originale igjen før EU.. tar det jo ned helt.. modefiserer ikke noe på det. men takk for svar
MrBroFlow Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Ja, men var jo for å høre om noen viste om man på en måte mister litt av den orginale gromme lyden eller ikke..
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Spørst vel hvor mye motstand du har Effektanlegg, med en eller to lyddempere skal gi godlyd Med 2" rør.
MrBroFlow Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Ok, men da satser jeg på å bygge 2,5" fra manifoldene å bakover med 1 lyddemper og bakpotte..
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Lag godt med feste, er ikke så kjekt å skrape nedi, visst du har senka bil..
MrBroFlow Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 hehe, skjønner! Skal passe på det ja. Takk for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå