yxrkt Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 600,- og du sender som postoppkrav ? eller 550,- så betaler jeg forskudd..
svart Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Kun forskudd. Pakket og klar til sending. Budrunden slutter i morgen kl 12, minsteprisen er oppnådd:)
svart Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Trenger nye svarte nyter ja Svarte nyrer da? hehe
svart Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Trenger nye svarte nyter ja Svarte nyrer da? hehe Selger du disse eller? Ja, de som står på bilen ja:-) Skal ha nye jeg.kom med bud!
svart Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Ja de ser hele og fine ut, flasset litt men helt ok. Bor du i bergen eller? Trenger du andre deler til e30? Hva gir du? Ja, de som står på bilen ja:-) Skal ha nye jeg.kom med bud! Svært:) Er vel ikke store kostnaden for nye heller egentlig men, hehe. Er de hele og slikt eller? Bare å lakke dem på nytt?
svart Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Hei! Vi kan si 200,- Ink frakt:-) Lite med 2,5 maskin.Ledningsnett tror jeg har liggende, kanskje en hjerne. Ulakkerte svarte e36 M3 Look speil(litt sprekt i festene som må limes, men hele og fine ellers.)Vet ikke om de er forskjellige fra preface,facelift eller vanlig.Jeg har facelift. Du kan få speilene og nyren for 1000,-ink frakt om du er intr. Bor i bergen ja. Ja de ser hele og fine ut, flasset litt men helt ok. Bor du i bergen eller? Trenger du andre deler til e30? Hva gir du? Jaokei, men det går bra for da bare lakker jeg dem opp igjen:) Jeg bor ikke i Bergen dessverre, bor i Elverum, Hedmark! Men noe slikt kan vel ikke koste allverden å sende:) Tja, har du en 325 motor blir jeg da veldig glad? hehe. Neida, men trenger noen smådeler hvertfall, kan sjekke idag også sende deg en PM? Veit ikke hvor mye jeg skal gi jeg, ser de koster rundt 380-400,- nye for svarte, men er halvparten et helt sykt forslag eller? hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå