RobertN Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Hei har vært i kontakt med BT angående ombygging til m50b25 med kompressor. I forbindelse med planlegging av dette ville gjerne bt ha noen papirer på andre tilsvarende eller lignende prosjekter (om det finnes ;D) Alt av interesse som f.eks dyno,prosjekt godkjenning, kansje tilogmed tuv, evt også papirer fra bmw fra den tiden de fortsatt ga de ut. mvh
Sir Hofstad Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Det jeg har fått av info fra BT er at de nå er primært interessert i avgass før godkjenning... M50B25 med kat er ikke lett å få innenfor kravene med ladetrykk... Kan evt sende meg spørsmål skal jeg ta det med en av kontrollørene på BT.
RobertN Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 stemmer, det han jeg prata med var interessert i var om det var noen som hadde fått godkjent noe lignende så jeg slapp og prøve og ordne alt av papirer. Jeg hadde tenkt og satse på m3 3.2 understell og bremser og det synes han var greit så lenge hk i oversteig m3. Men er nok en del problemer og få det til i forhold til utslipp ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå