phiskarn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 fant nettopp ut at noen har reve av panseret på bilen min og heve en girkasse på det.. men, da har jo alt elektrisk stått åpent og blitt vått, ich.. tåler det vann, selv om lokk og slikt er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det bør tåle det ja. Tragiske mennesker som gjør sånt. Denne tråden hører for øvrig hjemme under "Teknisk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune82 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Hadde vært artig å få vite hvilke tanker og følelser som sliter i folk når de finner det fornuftig å rive panseret av en tilfeldig bil!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 heilt idiotisk :S elektronikken skal tåle sopass ( tåler jo ein motorvask) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 ble rimelig irritert når eg såg det. men hva skal vi gjøre da? ble glad igjen når jeg fikk vite at det tåler litt vann.. var nemlig datasprut boks og alt der :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå