Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Starter med litt info om bilen [*:39uaokte] 1986[*:39uaokte] 325i[*:39uaokte] M-techI[*:39uaokte] Sort sportsskinn interiør. Varme i framstolene.[*:39uaokte] Sort skinn i dører.[*:39uaokte] Sort himmel[*:39uaokte] El.Takluke, speil, og alle fire vinduer[*:39uaokte] Cruisekontroll[*:39uaokte] Kjørecomputer[*:39uaokte] Sorte DE-linselys[*:39uaokte] FK senkesett med korte stive dempere og ca 60 sett rundtom.[*:39uaokte] Supersprint Magnum effektanlegg Ting som SKAL gjøres:[*:39uaokte] Rette ut en masse småbulker[*:39uaokte] Sveise inn plater der jeg har kappet ut rust.[*:39uaokte] Skifte iallefall begge hjulbuene bak.[*:39uaokte] Nye framskjermer.[*:39uaokte] Skifte takluke.[*:39uaokte] Skifte alle foringer[*:39uaokte] Steame og lakkere understellsdeler.[*:39uaokte] Hel lakkering.[*:39uaokte] Kjøpe nye felger. Harte eller Alpina. Ingen replica.[*:39uaokte] Prøve S50B30 maskina i bilen Ting som ER gjort:[*:39uaokte] Ribbet innvendig[*:39uaokte] Plukket ut M20b25 motor inkl ledningsnett[*:39uaokte] Prøvemontert S50B30 motor[*:39uaokte] Plukket ned bakstilling for ny lakk og nye foringer. Innkjøpsliste:[*:39uaokte] Startec baklykter Innkjøpt[*:39uaokte] S50B30 Innkjøpt[*:39uaokte] M50 motorfester fra E36 Innkjøpt[*:39uaokte] M3 radiator [*:39uaokte] Ekspansjons tank fra E30 facelift[*:39uaokte] Festebraketter til radiator fra E30 facelift[*:39uaokte] 328 mellomaksel Innkjøpt[*:39uaokte] 325ix bremsekraftforsterker Innkjøpt[*:39uaokte] Ny takluke[*:39uaokte] Nye skiver og klosser. Borrede/slissede skiver[*:39uaokte] monteringsett til m-tech I [*:39uaokte] Nye foringer[*:39uaokte] Framskjermer[*:39uaokte] hjulbuer [*:39uaokte] Felger[*:39uaokte] Pluss en masse ting som jeg helt sikkert har glemt Om det er noen som har noe av det som står på listen så er det bare å skrive her eller sende PM.
ehrnst Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 nydelig vogn det der. 4-dørs er egentlig veldig undervurdert
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Fire dørs er veldig undervurdert Jeg er selvfølgelig fan av firedørs
Pitstop Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Dette blir bra 4-dørs karroseri er pent å undervudert, og det ser større ut en 2-dørs og er stivere en 2-dørs
Mr E30 Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 dette blir nok bra! Ja 4 dørs er undervurdert. har hatt to 4 dørs å en coupe selv.
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Pitstop: At det er stivt kan jeg skrive under på. Har som sagt korte stive FK dempere rundt om, å den spretter bra ja.. Lurer på om jeg skal sveise inn cabplatene i motorrommet før lakkering, er det vits eller? Mr E30: Har selv hatt to firedørs og en E30 M3.. M3n var jo noe for seg selv, men generelt så liker jeg firedørs best
winchester Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 2-dørs er win! ;D Fin bil Mr.Silver, gleder meg til updates! Skål!
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 2-dørs er win! ;D Fin bil Mr.Silver, gleder meg til updates! Skål! Gleder meg til updates jerg også hehe.. Er en stor update pågang, men avventer til det er 100% sikkert fint med todørs også, men jeg er fan av firdørs Se her ja Kenneth, på tide Det ble tilslutt Men nå er jeg jo tvinget til å gjøre noe med den... lenge siden sist jeg gjorde noe hehe..
Olav Otterlei Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 2-dørs er win! ;D Fin bil Mr.Silver, gleder meg til updates! Skål! Gleder meg til updates jerg også hehe.. Er en stor update pågang, men avventer til det er 100% sikkert fint med todørs også, men jeg er fan av firdørs Se her ja Kenneth, på tide Det ble tilslutt Men nå er jeg jo tvinget til å gjøre noe med den... lenge siden sist jeg gjorde noe hehe.. Du bør nok begynne og jobbe litt nå ja
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Her er et par bilder til av interiøret: Hva synes dere jeg skal gjøre anngående de tape stripene som går langs hele siden på bilen, skal jeg beholde disse etter lakkering eller droppe de ? Og ett par til av bilen slik den var før demontering:
EirikL Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Det er godt å se at det dukker opp flere M-tech 1 biler på forumet. De er minst like fin som M-tech 2 og begynner å bli mye mer sjelden. Jeg mener du bør droppe stripene ved lakkering. Det er en av flere ting fra åttitallet som vi kunne vært for uten Skal du beholde fargen eller har du en snedig plan?
Mr.Silver Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 Det er godt å se at det dukker opp flere M-tech 1 biler på forumet. De er minst like fin som M-tech 2 og begynner å bli mye mer sjelden. Jeg mener du bør droppe stripene ved lakkering. Det er en av flere ting fra åttitallet som vi kunne vært for uten Skal du beholde fargen eller har du en snedig plan? Jeg har veldig lyst å beholde den i den fargen den er... Kansje lakkere den opp i titanium silber som fargen på E91`n min heter.. Har også vurdert litt mørkere grå... men heller mot sølv MtechI begynner å bli mere skjeldent enn M-techII nå ja... Positivt for min del hehe
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Hvilke tape striper? Det går to tynne striper langs hele bilen... akkurat på høyde med dørhåndtakene om du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå