Mr.Silver Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Noen bilder av hva jeg har forran meg. Litt rust ser det utsom
Mr.Silver Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Er du ikke ferdig enda? Er ikke ferdig nei:P Lenge til det gitt hehe..
Mr.Silver Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 bare å stå på det , så blir nok dette bra Tiden strekker ikke til Mange baller i luften men det blir med tiden Må vell ha en saftig bestilling fra dere etterhvert også Blir nok kanon skal du se Blir bra tilslutt Derfor jeg tar meg god tid blir best resultat da
Mr.Silver Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Riktig tankegang Må da tenke slik Ingen grunn til å haste:) Har hatt bilen i seks år å den skal vare i ti gang så lang tid etter renovering hehe
TurboOve Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Du har noen timer her ja, men du skal nok få go hjelp tenker jeg..!!
Mr.Silver Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Du har noen timer her ja, men du skal nok få go hjelp tenker jeg..!! Må vell hive seg rundt på denne igjen når jeg har fått blåbilen opp å gå Skal ha blårøyk fra de rette plassene når jeg kommer hjem denne frituren
stiffmaister Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 ta der blir etter vert er d en orginal m-teck bil såg di stripene på bilen?
TurboOve Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Du har noen timer her ja, men du skal nok få go hjelp tenker jeg..!! Må vell hive seg rundt på denne igjen når jeg har fått blåbilen opp å gå Skal ha blårøyk fra de rette plassene når jeg kommer hjem denne frituren Ja blir saker det..!!
Mr.Silver Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 ta der blir etter vert er d en orginal m-teck bil såg di stripene på bilen? Orginalt er den vell ikke noe m-tech bil tror jeg.. Foretatt ett rammebytte på denne i 1994, å da ble det brukt en donor bil med noe sinnsykt med utstyr.. Skal se om jeg får funnet i begge ramme nummerene for å finne ut hvilket utstyr den hadde orginalt.
stiffmaister Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 ta der blir etter vert er d en orginal m-teck bil såg di stripene på bilen? Orginalt er den vell ikke noe m-tech bil tror jeg.. Foretatt ett rammebytte på denne i 1994, å da ble det brukt en donor bil med noe sinnsykt med utstyr.. Skal se om jeg får funnet i begge ramme nummerene for å finne ut hvilket utstyr den hadde orginalt. oki såg barre at d var sånne striper som kom på di med m-tech styling på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå