sdw Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Heia, siden mine kunnskaper på bmw tydeligvis ikke strekker til må jeg nok ty til ekstra hjelp! For en stund tilbake var bilen min (E39 96modell med 2soners automatisk klima) på verksted for å rette opp skader pga tyveri (¤"#&"#), deriblant måtte de bytte knapper på kontrollpanelet til klimaen. Etter den kom derfra sluttet defrost boostern å fungere på klimaen, altså knappen oppe til høyre som gjør at all varme går opp på frontruta. Noen som har noe opplevd det samme som kan fortelle meg en mulig løsning? har søkt rundt på både bimmers og google, men finner kun andre som har hatt problemer med alt annet enn defrostern på klimaen. Har også problemer med kretsen på førerdøra, da lysene bak i coupeen bare tenner ved åpning av alle andre dører enn førerdøra Noen som vet hva som trigger lysene bak til å tenne egentlig? finner ingen manuell normalt lukket bryter på døra slik som det er på mange andre biler.. Iom at disse 2 kan ha sluttet å fungere på ca samme tidspunkt lurer jeg på om de på en eller annet måte har sammenheng et sted? Håper noen har et svar på galskapen Mvh sdw - frustrert men fornøyd e39-eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå