Bambo Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 89/90 mod. 150 000km ca. Mangler front fanger, skakk frontplate da bilen var ute på en liten trilletur for seg sjøl. Stått siden 2007, men starter på 1 forsøk hver gang den har blitt flytta. Skulle egentlig bli banebil. Men vurderes solgt pga annet prosjekt. Bilen står i Valdres i Oppland. Frontplate er rettet ut en del etter bilder ble tatt.. Radiator er sprekt, men mulig jeg har en som passer. Har å stått lenge så tipper noe bremser osv henger litt. Så burde hentes på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Hva tenker du for den? Hvilken stand er motor i? Rævpult? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 motor har kun gått 140 - 150 000km en plass som resten av bilen. Å bil er kjørt normalt uten noe herjing.. Vil nok ha en 10-12k for den. Veldig tight og fin bil samt stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Gjort noe i forhold til "banebil" prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hadde gjort litt men alt er reversert og gjort i orginal stand igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 mye som skal til for å få den på skilt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 en eu kontroll. Tror det meste er i bra stand. Må ihvertfall få på en fanger først. Å husker jeg rett var frontruta sprekt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 den her går for 8000kr nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Bilder av fronten etter utretting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 bilder av bilen invendig? er veldig interisert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 kontakt meg snarest. er veldig int i bilen. kan eventuelt hentes i helga! send meg pm, så får du nr mitt! gir det ikke ut offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 jeg er au veldig interisert i bilen din, tror du jeg kunne kommet og sett på den en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 er lite på nett pga mye jobbing, sommer og sol Så kontakt meg på 41 40 88 22 ved seriøs interesse. Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 den her ble forøvrig jordebil den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå