AlXz Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 *GONE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 KM stand på motoren? Og hva tenkte du av pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Usikker på km faktisk. Vet mer en gang til uka Pris kommer ann på hva du skal ha med evt. Er stor etterspørsel etter denne motoren for tida også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 alx send meg pm med pris og km stand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Da har jeg fått bilen til verkstedet.. Km har jeg ikke fått sjekket ennå. Men dette er fra en 95mod. Mangler dessverre nøkkel/chip, så prøvestart kan bli vanskelig Men denne skal ha blitt sjekket, og være i bra stand. Har en kompis som er ganske intresert i denne, så om ingen er litt raske med interesse her nå, så forsvinner den nok ganske fort. Pris er jeg noe usikker på. Spørs jo om man skal ha med dynamo, servo, girkasse, osv, osv.. Bud ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Ja, dessverre.. er ganske lenge siden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå